čtvrtek 2. května 2019

Jak se nezbláznit z Instagramu? Instagramové účty žen, které mi teď dělají radost.


Promazávání jako forma psychohygieny

V rámci psychohygieny, selflove a změny života se mi osvědčilo pravidelně procházet sociální sítě. Je na vás, jestli to budete dělat jednou za měsíc, nebo když to prostě budete cítit. Je však důležité si uvědomit, že se neustále vyvíjíme a co se nám líbilo před rokem, nám teď může způsobovat bolest a negativní pocity. Na tomto základě jsem přestala sledovat mnoho youtuberek, především beauty-guru. Postupně jsem se dopracovala k jiným věcem, co mi připadají důležitější a v této fázi života mi už nemají, co dát. A to je zcela normální! Vzpomínám si na článek Anie Songe o problémech s otěhotněním a její nechutí sledovat na sociálních sítích jiné ženy s miminkem. A já to zcela chápu.
Jak na to? Jednoduše si otevřu instagram a při každém účtu si položím otázku: dělá mi radost, inspiruje mně? Pokud cítím negativní pocity, dotyčného si unfollownu. Také se může stát, že dotyčného sladovat zase po nějakém čase začnete :-)

Vidět za fotky

Instagram může inspirovat, pomáhat, ale také pěkně demotivovat. Existuje několik tipů lidí na instagramu a výraznou skupinou jsou tzv. "prázdné vázy", kdo zná Přátelé, tak ví :-) Jde o holčiny i kluky s opravdu ukázkovým instagramem, které jsou jako z amerického filmu, ale také nám připomínají náš život, který v určitém okamžiku nemusí být zrovna zcela ideální. Závist je věc, se kterou podle mě bojuje každý  a její boj začíná u nás samých - pokud jsme v pohodě sami se sebou, druhým naopak přejeme. Jenže být spokojený sám se sebou je někdy záležitost na celý život. Proto je důležité myslet na sociálních sítích střízlivě. Krásné fotky nejsou realitou a mnoho lidí ve skutečnosti zažívá opravdové problémy a bolest jako třeba my - jen se to ve velké míře nehodí sdílet se světem.

Vybrat si na míru

No, a  proto ráda sleduji hlavně "skutečné" ženy. Ženy, které přiznají svou chybu, jsou odvážné, nebojí se upřímnosti, sdílí s lidmi zkušenosti, radí. Ženy, které nemají jen obličej a hezké oblečení. Jejich instagram také nikdy nebude 200% realita, ale sdílí celý život, i s tou odvrácenou stranou.
Položte si otázku, co vás skutečně baví sledovat a podle toho přizpůsobte sledující. Sledují vás i známí, kteří vám lezou na nervy? Nemusíte je sledovat. Kdyby se urazili, byli by hloupí. Myslete na instagramu hlavně na sebe a na to, co vám dělá dobře. Sociální sítě jsou totiž věc, která nás bohužel neskutečně ovlivňuje, ale také formuje, inspiruje.


A jaké instagramové profily mě zrovna teď inspirují? 


Pcos with Jess 
Proč sleduju? Pro spoustu tipů na pcos z různých oblastí, pozitivita.



Profilový obrázek pcoswithjess


Helena Houdová 
Proč sleduji? S Helenou Houdovou jsem se poprvé virtuálně setkala při sledování její 13. komnaty na ČT1 a od té doby mě ještě nepustila. Tahle krásná žena a modelka ušla neuvěřitelnou životní cestu, neustále na sobě pracuje a její instagram je plný jejích krásných DĚTÍ (Helena je vychovává formou unschoolingu a hodně spolu cestují), spirituálna, přírody, přirozenosti a hlavně lásky.



Profilový obrázek helenahoudova

Štěpánka Hojdová z Women Talks 
Proč sleduji? Štěpánku jsem objevila náhodou na youtube s jejími rozhovory v rámci projektu "Womens talks". Pokud vás baví třeba sledovat DušeK, Štěpánka vás bude bavit taky :-)) Na instagramu pravidelně koukám na její streamy a inspiruje mě. Má zajímavé myšlenky a také zažila rány osudu, díky kterým je silnější.




Profilový obrázek stepankahojdovawomenstalks

Paris Jackson 
Proč sleduji? Paris ke mně přišla taky docela nedávno v době, kdy jsem se hoodně ponořila do svojí intuice, spirituality a duchovna. Není to pro mně celebrita, sledovala bych jí, i kdyby nebyla dcerou slavného zpěváka. Je bláznivá, svá, krásná a mě nějakým způsobem dobíjí.




Profilový obrázek parisjackson


Pavline Kan
Proč sleduju? Pavline. To je číslo, to prostě musíte vidět. Jedna z nejupřímnějších blogerek. Evokuje ve mě statečnost, odvahu a přirozenost. Právě je asi na dvouměsíčním pobytu na kurzu jogy a já mohu být díky ní u moře a cítit ten klid.






Ester Starling
Proč sleduji? Ester je jedna z mála youtuberek, kterou si občas ještě pustím. Je to prostě umělkyně. Tvořivost, umění, zdraví a originalita z ní přímo srší.



Profilový obrázek ester_starling


Anie Songe
Anie sleduji tak 2 roky. Je pro mě ztělesněním tvořivosti, introverta, kormidelníkem vlastního života a také neuvěřitelná propojovatelka přírody s lidma!



Profilový obrázek anie_songe


Pcos to wellness - Brigitte Warne
Proč sleduji? Má super recepty. tipy na pcos a zároveň je velmi pozitivní, má kolem sebe nádhernou krajinu a prostě nosí vlasy podobně, jako já :D





Rosie Hope 
Proč sleduji? Fajn tipy o pcos, milovnice pohybu.



Profilový obrázek _rosiehope


Nikol Štíbrová 
Proč sleduji? Nikol, jedna z mála českých "celebrit" u mne na instagramu (né-li jediná). Nikol má podobný smysl pro humor a prostě mi dělá radost. Hlavně teda videa s jejím synem.



Profilový obrázek stibrovicnikolka

12.  Sam Johnson
Prostě mladá čarodějka!




Profilový obrázek goldenglowsam

A jak si děláte instagram příjemnější vy? :-))


Ps. Zítra jedu na kurz psycholožky Alžběty Protivanské "Manuál na mozek", mimo jiné i o přehlcení našeho mozku informacemi ze soci.sítí. Čekejte tedy celý článek na toto téma a můj názor na manuál :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat