sobota 13. července 2019

Podoby ženy

Píšete někdy? Jen tak? Že není čas? Nevadí.. 
Já dnes jen tak, trochu pocitů z mojí skládačky. 
Asi ne pro všechny..
Ale to není důležitý. 
A ne, nic neberu. 
Fakt. 

Art > dimensions > alternate universe > mood > duality > star moon child > rebirth > enchanted slumber


Jsem.. Vílou v posteli poletující vesmírem, sledujíc planety
Jsem.. Čarodějka spojená se zemí i s hvězdami, energií a intuicí
Jsem.. Teplý plamen který hoří, obklopena svícny a kameny,  vůní orientu a vanilky
Jsem.. Tvou láskou k lidsky přirozeným věcem, k nimž ti kultura občas vštěpuje nenávist
Jsem.. Mořská panna plující v domově moře s obrovskou velrybou, slyšíc volání dálek a nekonečných proudů
Jsem.. Květina na kopci za městem na konci dne, na níž dopadají teplé a poslední paprsky slunce
Jsem.. Zvukem vytí zvířete v horách
Jsem.. Zvukem trumpety na konci dne 
Jsem.. Tancujícím plamenem a láskou moci svého zdravého těla, svým objímačem, opojným opíječem a láskou
Jsem.. Obrovským, stabilním stromem s kořeny daleko v jádru země, která mě živí
Jsem.. Víra ve všechny sny, co se vždy plní
Jsem.. Tvá síla jít si za tím, i když tě druzí odrazují
Jsem.. Tvá stabilita, když to nejde
Jsem.. Všeobjímající vodou, dynamickou a neustále se měnící a rostoucí
Jsem.. Opiátem a chutí vína na jazyku, hebkým zeleným sametem na kůži
Jsem.. Žhavou a nádhernou lávou v rozbouřené sopce
Jsem.. Přirozenost bez přetvářky
Jsem.. Každým úlomkem pocitu z dobrého snu
Jsem.. Náhoda, kterou si uvědomíš 
Jsem.. Lekcí, při který se znovu narodíš
Jsem.. Vůní ranního lesa, louky a hlíny
Jsem.. Indiánská babička, která ví
Jsem.. Tulák po hvězdách i bez drog
Jsem.. Tím pocitem, když lítáš ve snu
Jsem.. Tím pocitem, kdy víš, co se stane a koho potkáš
Jsem.. Ta chvíle poznání mezi dítětem a dospělým
Jsem.. Věčnou buňkou ve vesmíru
Jsem.. Nocí i dnem, sluncem i měsícem, světlem i tmou
Jsem.. Pocitem, že končí svět
Jsem.. Těmi nejkrásnějšími životními vzpomínkami a okamžiky, jako z filmu  
Jsem.. Ta, co se ponoří do životů těch druhých
Jsem.. Tím pocitem, že důležitý věci jsou jinde, než ve věcech, titulech a penězích
Jsem.. Pečující, láskyplná a radostná plodnost
Jsem.. Průzračné tyrkysové jezero na konci světa
Jsem.. Koupající žena v teplé řece obklopená zelenými listy ze stromů, velkými květinami zemitých barev s jedinečným pocitem sounáležitosti
Jsem.. Dívka u studny v divokém kraji
Jsem.. Jogín napojený neviditelnou linkou na vesmír
Jsem.. Stoupající dým, deštěm i větrem
Jsem.. Žena na vřesovišti za větru a bouřky, cítící přírodní moc
Jsem.. Nahá žena ležící ve vysoké trávě, tělo, na které padají kapky deště
Jsem.. Pocit ulehnutí do peřin po celodenní aktivitě
Jsem.. Vůně deště a obrat k nitru
Jsem.. Tím klidem z nejkrásnějších představ, vizualizací a snů
Jsem.. Tím pocitem "tohle je to správný"
Jsem.. Mravním zákonem, který tě přesahuje
Jsem.. Ten hlas uvnitř tebe, který brání nevinný a pranýřovaný
Jsem.. Spojovatelka a utěšitelka s empatií země
Jsem.. Bouřkou i krupobitím
Jsem.. Motýl ve tvém břiše
Jsem.. Pocitem úlevy při rozpuštění velkého stresu
Jsem.. Ochranitelka 
Jsem.. Rostlina, která tě zachrání
Jsem.. Zvonkem ve větru
Jsem.. Ponořením pod hladinu horké vany
Jsem.. Dítětem, co se stále ptá
Jsem.. Ta, co si všímá křivdy na druhých
Jsem.. Nahá pod vodopádem v souznění s přírodou
Jsem.. Ta, co komunikuje se zvířaty i rostlinami
Jsem.. Ta, co děkuje až příliš 
Jsem.. Vědomí, který jiní nevidí
Jsem.. Všechno důležitý, co je třeba říci
Jsem.. Mudrc a filozof
Jsem.. Všemi minulými životy
Jsem.. Vědma, která ví, že ví 
Jsem.. Práce, která je v hlavě
Jsem.. Ta, co chce lidi překvapit dobrým skutkem
Jsem.. Ta, co nezapomněla na to být někdy dítětem
Jsem.. Spontánní a bláznivá, připomínající radost ze života
Jsem.. Máma všeho a všech
Jsem.. Ten pocit, když stojíš před rozhodnutím a vzpomeneš si na karmu
Jsem.. Osoby, který jsi dlouho neviděla a myslíš na ně před usnutím
Jsem.. Víla v lese, která lítá a svítí ti na cestu
Jsem.. Laní, která na tebe kouká 
Jsem.. Pocit konečnosti a "žijeme jen jednou"
Jsem.. Spravedlnost, která se dostaví
Jsem.. Mudrc a vůně knih
Jsem.. Souměrné linie a dotyk
Jsem.. Představivostí a fantazií
Jsem.. Všechny obličeje v zrcadle za meditace já jsem
Jsem.. Všechno.. Jsem.. Žena

I am. Witchy design Both a nutritious diet and an amazing multi vitamin supplement are required to raise your fertility and make sure that you’ve got a wholesome pregnancy. It is essential to do all you can to make sure you’re healthy when having fertility treatments.  For a guy, fertility is largely...









Žádné komentáře:

Okomentovat